Taakomschrijving Coronacoördinator

Één van de voorwaarden om 'vrij' te kunnen spelen en trainen is de aanwezigheid van een Coronacoördinator. Dit is in het geval van de jeugd ook direct de toezichthouder.

Onderstaand vind je een taakomschrijving. Deze zullen wij steeds aanpassen op basis van informatie vanuit de overheid en bonden.

Taken Coronacoördinator:

• is aanwezig op het park tijdens het afgesproken tijdsvak (leden zien bij het online afhangen wie er 'dienst' heeft)
  • is eerste aanspreekpunt voor leden en handhaving gemeente m.b.t. vragen en opmerkingen
  • beantwoordt vragen of speelt ze door naar de verenigingsmanager/clubcoördinator 'Corona', er is dus een 'hulplijn' (Michel Wigman: 06-30392920)
  • opent terrasdeur, deze is alleen toegankelijk voor toiletbezoek bij 'hoge nood' of indien EHBO (koffer) nodig is

Tennissen is momenteel dus alleen mogelijk als er een Coronacoördinator aanwezig is.

Let op: de Coronacoördinator mag tijdens een tijdvak zelf ook 1 uur spelen, mits de andere spelers hiervan op de hoogte zijn.

Help jij mee? aanmelden kan via sec@tennisclubbemmel.nl

Alleen samen kunnen we dit!