Trainersteam Wigman Tennis bij TC Bemmel

Michel en Thomas

Michel Wigman

Even voorstellen:

Mijn naam is Michel Wigman, 48 jaar en ik woon met Yvette en onze 3 tieners Melle, Dide en Ninthe in Bemmel. Als jochie van 10 door mijn vader meegenomen naar de tennisclub en sindsdien altijd lid geweest bij TC Bemmel! Mede daardoor ben ik extra trots dat ik nu aan mijn tweede periode als trainer bij TC Bemmel bezig ben. Tussendoor heb ik bijna 10 jaar als trainer/coach voor de KNLTB op de afdeling toptennis gewerkt. Naast het tennis ga ik graag een rondje golfen, geniet van ons sportende kids of ben gewoon lekker thuis! Ik zie jullie graag op de baan of in het clubhuis bij TC Bemmel!

Licenties: KNLTB A-B-C (coach)

Ervaring:

• Clubtrainer bij TV de Leijgraaf (Zetten), LLTV (Lent) en TC Bemmel
  • Tennis- en conditietrainer Tennisschool STT
  • KNLTB-Toptennis scout-coach-conditietrainer Zuid-Nederland

Thomas Gebben

Even voorstellen:

Mijn naam is Thomas Gebben, 33 jaar en ik woon in Velp samen met mijn vriendin Eva, dochter Diede en hond Charlie. Naast tennis is muziek mijn grote passie en heb ik het conservatorium afgerond. In 2013 heb ik mijn trainerslicentie A behaald bij de KNLTB. Dit jaar geef ik alweer 7 jaar les op TC Bemmel en dat bevalt me nog steeds heel erg goed. Ik kijk er weer naar uit om samen op de baan te staan!

Licenties: KNLTB A

Ervaring:

• Clubtrainer bij Beukersweide (Wierden), TV Beekhuizen (Velp) en TC Bemmel

Vragen of informatie? Mail ons gerust, we helpen graag!